fredag 2 november 2012

Ett annat förslag

Bilden är tagen 3/9 i år. Önskar mig det vädret i julklapp, tack!

Det här är mitt andra förslag till clear rounden på söndag. Lite mer diskret jämfört med den förra outfiten som jag la upp igår. Det fina med denna är att schabraket, bröstan och sadelgjorden matchar, alla har det blåa med gula inslag. Om det blir denna så har jag nog vita ridbyxor och svart tröja helt enkelt.

Kan egentligen inte ha hoppgjorden nu när jag har en fårskinnspad under sadeln. Jag var lite väl optimistisk när jag köpte den.. Men jag löste det problemet genom att köpa en gjordförlängare, dock har jag inte kunnat prova den än för den försvann plötsligt en dag. Jag har letat i princip i hela stallet utan resultat, så jag bestämde mig för att skippa hoppgjorden på söndag. Men! Idag fick jag ett samtal från min moster som hittade gjordförlängaren i sin kasse med hästprylar som jag inte fick sålt åt henne på en hästloppis. Då har den alltså trillat ner i kassen(hade lagt den på sadeln och kassen stod under), ska hämta den imorgon så att jag kan använda den här outfiten på söndag. Ja, om det inte blir den silvriga.. Har fortfarande inte bestämt mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar