tisdag 13 november 2012

Tankar inför 2013

Med tanke på att jag ska ta mig ut på lite lokala tävlingar nästa år så måste jag skaffa licens till mig och Donatello. För honom kostar det 200 kronor/år och för mig kostar det 750 kronor/år men precis som jag trodde så kan man lösa endagarslicens för 150 kronor/gång och när man har tävlat 5 gånger så har man kommit upp i summan för årslicensen och får då automatiskt en årslicens. Väldigt bra med tanke på att jag inte alls vet hur många tävlingar jag kommer att ge mig ut på! 

Just nu kollar jag lite på tävlingsdatabasen efter tävlingar i närheten. Jag har hittat en i Mullsjö den 2 mars och då är det LB:1 som gäller i så fall. Det kanske vore något? Dock är det dryga 6 mil bort, men det kanske det är värt? Svåraste beslutet just nu är i alla fall vilken klubb jag ska välja när jag löser min licens.. Borås Ridhus kanske? Men det känns ju himla konstigt när jag inte ens är medlem där(eller i någon annan klubb heller för den delen) Men! Jag hittade en klubb som heter "Andra Sidans Ryttarsällskap" haha! Hur tänkte de där? Lite coolt, men jag skulle aldrig döpt någon klubb till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar