fredag 9 november 2012

Nästa år!


Nu har jag kollat av lite och kommit fram till att 2013 blir året då jag ska betala häst- och ryttarlicens för första gången! Vi ska nämligen ge oss ut på lite lokala tävlingar är det tänkt. LB tror jag att vi kommer att fixa galant om vi fortsätter att träna som vi gör nu. Men ja, det ska bli kul att ha något att öva på! Det går alltid lättare att hitta motivation om man har ett mål att sträva efter. Förhoppningsvis hittar jag några Clear Rounder innan den första lokala(har hittat en i april)  så att jag hinner att öva lite.

Haha, jag sitter och planerar hur långt i framtiden som helst just nu, men det är roligt! Jag ska förresten ta bort annonsen från hastnet nu, inte en enda vettig köpare har hört av sig. Det är nog lika bra att jag behåller min älsklingshäst!<3

3 kommentarer:

  1. Eller så är det bara du som kan rida din häst på ett bra sätt =) Vad skoj att ut och tävla lite. Det kommer gå super tror jag =) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske det ;) Ja det ska bli skoj att komma ut på lite andra tävlingar också! (: Tack! Kram

      Radera
  2. Härligt att höra! Kram Emma :)

    SvaraRadera