torsdag 1 november 2012

Snart dags för hopptävling!

Detta är en eventuell outfit till clear rounden som jag ska vara med på i helgen. Jag har anmält oss till två starter på 60 cm. Kände att 70 cm var att ta i lite när vi inte hoppat på så länge, annars brukar jag försöka ta en start på 70 och en något lägre. Men på träningen i onsdags så hoppade vi banor på 60-70 cm och det kändes okej så det blir nog bra. 

Ett annat plus med två starter på samma höjd är om det går dåligt på första rundan så kan man försöka att förbättra sig på de ställena man gjorde fel i första rundan utan att det blir högre och svårare. Om manegen är ledig imorgon så ska jag släpa fram lite hinder och öva!
 Silvrigt schabrak med matchande spö och boots

Ljust gråa ridbyxor, väljer eventuellt mina vita i samma modell vid bra väder


Svart tävlingsluva med silvrig kant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar