tisdag 27 november 2012

Laddar med en stor frukost

För visst är det väl så, att frukosten är dagens viktigaste måltid? Idag är jag ledig, så jag passar på att läxa till det lite med äggröra, macka med philadelphiaost och tomat, päron lättdryck, ekologiskt supergott te och till någon slags efterrätt så har jag kesella med citronsmak toppat med hallon och mango! Det enda som hade gjort den här morgonen bättre är om jag inte vore så förkyld..

Igår red jag inte på grund av en heldags jobb, mörker och denna förkylningen, men idag tar jag nya krafttag. Han kan ju inte stå och vila bara för att jag inte är på topp... Tänkte rida ett lite kortare pass i paddocken med en kortare uteritt som uppvärmning, det klarar jag nog av! I eftermiddag ska jag ladda upp en liten film här på Donatellos present han fick igår! Den uppskattades väldigt mycket av honom, så nu kanske Sivan borde få en hon också.

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut. Han har inte ätit upp presenten då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var fantastiskt gott! Nej, den var hel. Förutom det han drog loss igår då..

      Radera