onsdag 21 november 2012

Hoppträning idag ändå!

Jag anmälde mig precis till hoppträningen ikväll för Hasse, trots att jag ligger på minus i min ekonomi. Fick ta från sparpengarna och lär behöva göra det imorgon också när jag har dressyrträning för Jenny.. Men lönen kommer ju snart, så jag får väl lösa det då. Det är fruktansvärt dyrt med alla träningar, varje månad lägger jag 1000 kronor på hopp- och dressyrträningar (+300 kronor som Ellen tränar med honom för, men det är inte jag som betalar som tur är)

Jag bloggar förresten från mammas iPad som hon fick när hon fyllde år för några dagar sedan, jag älskar den! Ska lätt spara ihop till en själv, den är ju supersmidig jämfört med en dator. Dock verkar det inte gå att ändra bildstorleken på bilden i blogginlägget men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar