söndag 16 september 2012

Dagens tävling

Jag är fruktansvärt trött efter den här dagen. Klockan kvart i nio åkte vi till tävlingen och vi kom inte iväg hemåt förrän vid kvart i tre ca. Det blev totalt 6 timmar, så det är väl inte så konstigt att jag nästan somnar och inte orkar mer än att ligga framför teven.

Jag tänkte ta resultaten för varje klass lite mer ingående i separata inlägg senare, kanske imorgon. när jag har fått sova lite. Men kan ju i alla fall berätta att framridningen kändes superbra, han gick jättefint! När jag red LC så kändes det lite vingligt men ändå helt okej. Poängen blev dock ganska låga där, men det kändes i alla fall ganska bra, så jag är nöjd med det. Efter första ritten så var det ca 20 startande före mig så det tog fruktansvärt lång tid och sen började jag rida fram alldeles för tidigt så han var för trött när vi red LB, men vi tog oss igenom programmet i alla fall. Jag satsade på att få minst 50% och det klarade vi precis, så det är jag väl nöjd med också egentligen.

Nu har vi massor av saker att förbättra tills nästa tävling och tur är väl det. Det hade ju inte varit kul att träna om man inte kunde bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar