söndag 2 september 2012

Gårdagen

Igår var vi ute och tränade lite på takt och tempo för att följa upp träningen från i fredags det gick väl rätt okej. Försökte också att mjuka upp honom i sidorna och det med varierat resultat. Men det är, som jag sagt förut, svårt att ställa igenom ordentligt när man bara rider ut på vägar och stigar. Det är mycket lättare i paddocken när man kan lägga volter och rida på böjda spår. Ingen som har något bra knep på hur man kan ställa igenom ordentligt när man rider längs med vägar?

Igår var jag även och såg Nationalteatern i Folkets Park här i Dalsjöfors, det var kalasbra! Sen drog vi in till stan och ut på krogen. Där beställde vi drinkar, jag visste inte riktigt vad jag ville ha så jag bad bartendern att göra rosa och fluffig drink. det fick jag minsann, med smak av jordgubb, jättegod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar