fredag 14 september 2012

Sorglig träning idag

Idag när jag kom till ridskolan började jag med att lasta ur och fixade sedan i ordning Donatello. Efter det skulle jag byta till ridstövlarna och när jag försökte dra upp dragkedjan på stövel nummer två så gick det inte. Mina kära ridstövlar som har hängt med i över fyra år är nu officiellt sönder. Och mamma tyckte att det var onödigt av mig att köpa nya stövlar för några veckor sedan när jag redan hade ett par som var hela. Ha! Nej men jag funderade senast igår på om det inte var onödigt av mig att slänga ut pengar på ett par nya stövlar, idag är jag glad att jag gjorde det!

Ja fick rida i mina ridskor, det gav inget stöd men det fungerade. Större delen av träningen gick varken bra eller dåligt, men i slutet blev det jättebra och han gick finfint!

Nu ska jag sätta mig och göra klart min ansökan till polishögskolan som ska vara inne senast imorgon. Hoppas på att kunna skicka den senast ikväll!

1 kommentar:

  1. Där skrämde du mig! trodde att det hänt något allvarligt ;) lycka till med ansökningarna :D

    SvaraRadera