onsdag 19 september 2012

Marint eller svart?

När jag får råd så ska jag köpa en ny kavaj, den jag har nu börjar bli förliten och den är svår att röra sig i vilket blir ett ganska stort problem vid ridningen. Det är synd då jag har fått den uppsydd efter mina mått och ganska originell då fodret är illrosa. Men men.. Jag funderar på att köpa en från Hööks i den här modellen, en kopia av spooks ursnygga kavaj. Har dock inte testat den än, så jag vet inte alls hur den sitter.

Sen funderar jag på att köpa ett par tretornsstövlar, de verkar så sjukt bekväma och praktiska. Men jag tänker vänta tills jag hittar ett par begagnade för jag har verkligen inte pengar till att betala fullpris för dem. De har jag väl i så fall tänkt att ha som hemmastövlar, medan de andra som jag köpte för ett tag sedan får vara till träning och tävling. Insåg dock att tretornstövlarna och den kavajen passade rätt bra ihop, så vi får väl se vad som händer. Får jag ett jobb så är problemet löst, ska ringa ett samtal nu direkt och se om jag kan hitta ett timvikariejobb. Sen blir det en tur till manegen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar