tisdag 11 september 2012

Pluggar trots att jag inte går i skolan...

Här sitter jag och pluggar dressyrprogram.. Eller LC:2 kan jag väl, men det skadar inte att repetera lite, förra gången höll jag på att blanda ihop den med LD:3 bara för att jag hade tittat alldeles för mycket när Ellen tränade det programmet. Undra hur det kommer gå att hålla reda på två program, speciellt nu när jag ska rida båda på samma dag. Det jag fasar mest över är mellangaloppen som finns med i LB:1, det kommer inte direkt att bli några snygga avbrott. Men som sagt, jag anmälde mig till LB endast för att testa på det och ha något att jämföra med i framtiden. Förhoppningsvis så är resultaten lite bättre då! 

Idag har jag förresten varit och shoppat lite roliga grejer, men det är för mörkt för att få till bra kort så det får vänta tills imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar