torsdag 19 april 2012

Duggregn och fotbollskillar

Bilden är tagen i början av ridpasset då mamma inte ville gå med hela rundan, förståeligt, speciellt eftersom att det började småregna. Men hon fotade lite i alla fall och det kommer eventuellt fler bilder senare!  Men efterson att vi precis börjat så ser väl bilderna sådär ut eftersom att jag inte fått ner honom ordentligt i formen än. 

När vi var på väg hem så sprang ett fotbollslag med små killar förbi, min fråga är: Hur f*n orkar de springa så långt? Jag bor inte direkt nära fotbollsplanen och de hade ett högt tempo och väldigt korta ben. Jag hade inte ens orkat hälften av den rundan de sprang! Jag var genomsvettig efter ridpasset på en timma liksom! Jag behöver ett dressyrpass för en tränare snarast! Missa dock nästa veckas träning då jag och två kompisar flyger till London på torsdag!! Träningen är på fredag så det blir lite svårt att hinna med. Får boka in en privatlektion eller något istället när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar