tisdag 17 april 2012

Kvällspromenad

Idag var det meningen att jag skulle longera, men paddocken var upptagen så vi gick ut på en promenad istället. Tog lite bilder på honom och tänkte kolla igenom dem senare och kanske lägga upp en del. Jag minns när jag fick min första mobil, en nokia 3510i med färgskärm och kamera. En riktigt modern och ascool mobil på den tiden men den går ju verkligen inte att jämföra med dagens mobiler. Man behöver knappt en kamera längre! Nu kanske inte den här bilden är den bästa jag tagit med mobilen, men så sjuuukt mycket bättre än någon av mina förra mobiler..

Nu ska jag kolla klart på första avsnittet av Top Model 17!! Sen blir det desperata hemmafruar och efter det ska hästarna in. Om jag orkar sen så blir det eventuellt lite fina kvällshästbilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar