onsdag 25 april 2012

Sex timmar kvar tills Londonresan börjar!!

Imorgon är jag tillbaka i Camden! Lyckligast i världen! Nu har jag bara några få saker kvar att packa och sen ska jag sova, för om sex timmar ringer väckarklockan. Planet lyfter kvart över tio och det kommer att ta oss en timma ca innan vi landar. Uppdateringen kommer alltså inte att bli speciellt bra de kommande dagarna, möjligen om vi får tag på internet. I annat fall så är jag tillbaka söndag morgon!

Woaaawoaa jag vill åka nu! Lovar att ta mycket kort, dock med mobilen, vågar inte ta med systemkameran till det äckliga lilla stället där vi ska sova, ett hostel med kackerlackor tydligen! Haha men det var billigt och vi är ju inte direkt kräsna! Men några dyrare grejer vågar jag inte ta med! Ha det fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar