söndag 1 april 2012

Halvdan körning

Gammal bild, riktigt så mycket snö blev det aldrig igår! Idag var jag ute och tränade lite med Donatello och rockarden, han ville inte riktigt stå mellan skaklarna först, så det övade jag på några gånger tills hans stod stilla. Sen fick jag hjälp med att dra vagnen bakom honom medan vi gick en bit. Det hade varit mycket roligare om de som hjälpte mig inte hade varit så himla negativa och klagat på allt.

Nu ska jag släppa allt och dra till Göteborg istället med Therese. Det blir lite kikande i affärer och sedan poetryslam klockan 18.00. Skulle gissa på att jag kommer hem ganska sent, men det gör inte så mycket, jag är ledig imorgon! Imorgon kommer även mamma hem! Äntligen! Jag hade också velat åka till Egypten en vecka, tyvärr har jag inte pengar till det.

1 kommentar:

  1. Fin häst! :) En bekant till mig har också en häst hälften fjording hälften halvblod! coolt ju , han ser ut ungefär sådär.

    SvaraRadera