lördag 14 april 2012

Träningen igår

Bilden är tagen innan vi åkte till träningen igår. Varför Donatello står med öronen spetsade på detta kortet när han aldrig annars gör så när han ska bli fotad?? Jo för att pappa stod och svettsade längre bort och Donatello var helt stirrig under hela rykten och kunde inte sluta att fokusera på ljudet från svettsen...

Träningen igår gick väl inte direkt bra, det kändes som att vi gick tillbaka till noll. Dessutom så gjorde min axel skitont under nästan hela passet, jag måste verkligen kolla upp den snarast! Nej men själva träningen gick ganska dåligt, men jag har fått saker att jobba med hemma i alla fall. Imorgon är det hopptävling och vi är anmälda, men är inte allt för peppad faktiskt... Idag blir det longering, jag har sådan träningsvärk från gymmet och ridningen igår så jag klarar noginte av mer än att stå i mitten av paddocken och titta på när han springer runt haha.

Aja, tur att Donatello var snygg igår i alla fall med sina nya lindor och med ett matchande schabrak i marinblått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar