tisdag 29 maj 2012

Första dagen på jobbet avklarad!

Ser ni mina snygga balskor eller?!  Älskar dessa skor mest i världen just! Fick hem dem igår från nelly och när jag testade dem blev jag 185 cm lång. Bilden kommer direkt från instagram, mitt konto där heter xshangol.

Idag klev jag upp ur sängen klockan 05.50, inte helt okej.. 06.25 åkte jag iväg till BTs tryckeri, stället som jag numera jobbar på! Var där mellan 07.00 och 14.00 och gick bredvid för att lära mig hur allting fungerade, fick såklart även hjälpa till med en hel del. Jag tror att det blir en fin sommar, än så länge verkar arbetet helt okej och dessutom är de jag jobbar med trevliga!

Den enda nackdelen är(som jag nämnt tidigare) att Hööks ligger på vägen till och från jobbet, min ekonomi kommer att stupa.. Haha, nej men imorgon ska jag faktist dit och då inte för att köpa något. Jag tror att mina jeansridbyxor är felsydda då de sitter helt snett på mitt högerben. Eller så är det jag som är sned...

Var även ute och red i drygt 50 minuter nu ikväll, men både jag och Donatello dog nästan av alla jävla knott och mygg, det var fruktansvärt!

1 kommentar: