måndag 14 maj 2012

Stockholm

Igår kom jag hem från Stockholm, vi var där i två dagar för shopping och musikalen Dirty Dancing. Musikalen var fantastisk! Den var jättesnyggt gjord med projektioner och stora "tv-skärmar"(vet intehur jag ska förklara det mer än att bakgrunden var digital istället för med tyg som det oftast brukar vara, eller annan dekkor). Dansarna var snyggast i världen och jävlar vilka muskler de hade!! Jag rekomenderar er starkt att se det! Dock är det ju lite långt till Stockholm kanske, men det är värt det!
Detta var vad jag köpte, det blev en studentklänning(måste bara köpa ett långt linne att ha under), en stråhatt(den är inte så hög som den ser ut att vara på bilden, ganska platt och fin), en virkad krage, en ear cuff, en svart enkel klänning och en Lightening Touch från The Body Shop. Älskar varenda grej som jag köpte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar