måndag 21 maj 2012

Sommarvärme


Mitt nya schabrak från Hööks utförsäljning matchade perfekt med min t-shirt från Tokarp! Nästan exakt samma färg. Sen hade jag även på mig mina nya ridbyxor från Hööks, hade egentligen inte råd att behålla dem efter parkeringsbötern.... De fick stanna ändå. Schabraket hade dock inte den bästa passformen, misstänker att det är ett allroundschabrak och inte ett dressyrschabrak haha.. Får ha det till hoppsadeln istället.

Idag skippade jag både spö, sporrar och gramanen. Det fungerade väl okej, gramanen kunde behövts vid några tillfällen, men det gick i alla fall hyfsat. Dock är han verkligen inte liksidig i munnen/kroppen, det har blivit värre den senaste veckan men jag har ju inte heller kunnat träna på någon ridbana det senaste. Vi tog hem dem från betet idag, så imorgon ska jag rida i paddocken och göra mycket lösgörande arbete.

På söndag är det dressyrtävling och om vi får över 50% så blir jag superglad som det ser ut just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar