onsdag 9 maj 2012

Hatar blogger.com!


Jag blir så arg! Ännu en gång så är det blogger.com som krånglar med bilderna, igen. Det enda jag kan lägga upp är gamla bilder, men det blir ju ganska tråkigt i längden... Jag hoppas att det löst sig tills imorgon. Ni får en utav de äldsta bilderna jag har på honom istället, när kortet togs hade han inte bott här i mer än några dagar.

Idag skulle jag ridit på Tokarp, men den gruppen jag skulle rida i skulle rida ut, så det kändes lite onödigt. Istället red jag inte alls och somnade istället i soffan framför teven. I skolan repar vi som galningar inför kulturnatten, så idag har vi varit på stadsteatern och haft rep mellan 09.00 och 17.00, så jag var hemma runt 17.30.. Imorgon börjar vi en timma tidigare och går till 17.00 då också. På fredag är det äntligen föreställning och direkt efter den är det dressyrlektion och på lördagsmorgonen åker jag till Stockholm. Fullspeckat schema de kommande dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar