lördag 5 maj 2012

Tre nya par ridbyxor

De här köpte jag när jag var på Hööks i torsdags.
De första är ett par jeansridbyxor, från början kostade de 599 kronor men jag fick dem för 539 kronor tack vara 10% rabatt. Ni hittar dem här.
De andra köpte jag på utförsäljningen för 50 kronor, i butik kostar de 499 kronor. Jag är dock osäker på hur jag ska matcha dem, brukar nämligen aldrig använda bruna plagg. Här hittar ni dem.
De gråa har jag velat köpa såhääär länge men inte känt att jag haft råd då de kostar 499 kronor i butiken, men eftersom att det var utförsäljning så fick jag dem för 50 kronor också. Alla oskodda kostade 50 kronor och helskodda kostade 100 kronor där. Här hittar ni dem!

Jag är himla nöjd alltså! Jag borde kanske lämna tillbaka jeansridbyxorna nu när jag hittade de andra två... Men jag är osäker då det var väldigt snygga! Jag får se. Det kommer fler bilder på de köp jag gjorde imorgon, för nu ska jag göra mig i ordning för en utekväll med några från klassen. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar