onsdag 30 maj 2012

Vill tävla!!

Rolig bild, det ser ut som han blir mindre och mindre, som en spegel i lustiga huset! Han var så fin på tävlingen, han såg ut som en riktig tävlingshäst! Och jag är så himla sugen på att tävla i dressyr igen, eller först vill jag träna jättemycket för att sedan kunna tävla och jämföra med denna tävlingen. Resultatet är ganska triggande för att träna mera, jag vill kunna uppnå bättre resultat och få en bättre procent och det innebär träning, träning, träning! Peppen!

Men idag tränade Ellen Donatello och red ut en bit, tror jag, har inte pratat med henne än. Imorgon ska hon träna för Jenny och då tänkte jag eventuellt åka och kolla för att se hur det går.

Idag jobbade jag 7-16 och det kommer jag också att göra imorgon och på fredag. Imorgon tänkte jag svänga förbi Hööks och kolla om de har boots eller något liknande som skyddar. Jag har nämligen upptäckt att han har skavt bort päls precis vid kronranden, frågan är bara om Hööks har något i hans storlek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar