fredag 25 maj 2012

Nytt från Hööks!

Jag har ju glömt att visa vad jag köpte när jag och Jack var på Hööks i onsdags. Kan börja att visa de två mindre sakerna vi fick med oss hem, den sista saken har jag inget kort på, än.
Till att börja med var jag ute efter ett bälte till mina jeansridbyxor då de inte har någon resår eller är töjbara för fem öre, så de åker bara ner hela tiden, haha! Nu är det löst med det här bältet för 49 kronor! Det är från deras nyaste kollektion och verkar än så länge prisvärt och hållbart! Dock är det lite skumt att det är en ingraverad(heter det så?) hundtass i ändan på det, i den metalbiten som är till höger på bilden. Aja, det kommer ändå inte att synas då jag oftast inte rider med tröjan istoppad i ridbyxorna. Gör jag det någon gång så får jag hitta ett mer passande skärp, kanske ett med mer blingbling skulle passa bättre till de här  ridbyxorna eller så får jag helt enkelt ta ett par andra ridbyxor!
I kassan låg det knoppar till dragkroken på bilen, formade som hästhuvuden. Himla fult egentligen, men eftersom att Ellen protesterade mot att jag skulle köpa ett så köpte jag självklart ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar