onsdag 2 maj 2012

Ge mig bloggtips!!!

Jag har verkligen ingenting att skriva om! Och jag har heller ingen lust till att läsa andra bloggar. De bloggar som är roliga att läsa blir ju aldrig uppdaterade och de som är halvbra men som jag ändå följer av någon anledning uppdateras minst fem gånger om dagen... Ge mig riktigt bra bloggtips, tack! Gärna även vanliga bloggar utan hästtema. Bara de är bra och blir uppdaterade så är jag nöjd och de får gärna innehålla mycket bilder(inte suddiga mobilbilder tack).

Idag har jag inte hunnit rida, var istället ute och gick med honom så att han fick beta i diket. Han blev gladast i världen när han insåg att han skulle få gå ut och äta! Imorgon ska jag först till skolan, sen till Hööks och sist men inte minst så ska jag träna för Jenny! Jag vet inte alls hur längesedan det var jag tränade för henne, men jag har i alla fall inte gjort det på minst ett halvår! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar