tisdag 8 maj 2012

Jag har kört traktor!

Idag har jag hunnit med så mycket mer än vad jag hade trott. När jag kom hem från skolan så hade jag tänkt att slappa framför teven hela kvällen, men så blev det verkligen inte... Jag han hem, äta en macka och sen raka vägen ut i hagen som vi har plöjt upp. Där plockade jag sten, varje sten som var större än en knuten näve skulle bort, det tog sin tid! Sen körde jag traktorn för första gången också, jag är nog ite av en naturbegåvning må jag säga, det gick fantastiskt! Efter detta så mockade jag i hagen där de går nu, det blev fyra fulla skottkärror. Sist men inte minst så betade jag Donatello i 30 minuter längs med vägen, min högsta önskan just nu är att betet ska börja växa ordentligt!
Sen får ni en bild på Gimli också, jag har aldrig förut haft en katt som sover på så konstiga ställen och i så konstiga positioner! Man kan hitta honom sovandes lite överallt, liggandes på rygg med munnen öppen och tassarna i vädret. Aja, så länge han har det bekvämt så! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar